§ - 1
Program polega na gromadzeniu punktów, którymi można płacić w Magicznej Krainie za bilety lub inne usługi oraz wymieniać je na nagrody dostępne w puli nagród programu „Zbieraj magiczne złotówki”.
Niniejszy regulamin w dalszej części zwany regulaminem stanowi zbiór zasad korzystania z Programu Lojalnościowego „Zbieraj Magiczne Złotówki”, gromadzenia punktów lojalnościowych oraz wymiany punktów lojalnościowych na nagrody.
Celem programu jest zachęcenie do korzystania z wejść grupowych do Centrum Zabaw Dla Dzieci „MAGICZNA KRAINA”.
Organizatorem programu jest PHU Polma z siedzibą w Częstochowie przy Alei Niepodległości 31 – Właściciel Centrum Zabaw Dla Dzieci „MAGICZNA KRAINA”.
Uczestnikiem programu jest każda firma lub instytucja, która przystąpiła do programu i zaakceptowała niniejszy regulamin.
Punkty są naliczone Uczestnikowi za wejście grupowe do Magicznej Krainy.
§ - 2
Punkty naliczane są za wejścia grupowe do Centrum Zabaw Dla Dzieci „MAGICZNA KRAINA”. Za te dzieci, od których Organizator z różnych powodów nie pobrał opłaty za wstęp punkty nie są naliczane.
Sposób naliczania punktów
- Wejście jednego dziecka na jedną godzinę = 1 pkt = 1 zł
Przykład naliczania punktów
- Wejście grupy 100 dzieci na trzy godziny = 300 pkt = 300 zł
- Wejście grupy 200 dzieci na dwie godziny = 400 pkt = 400 zł
§ - 3
Punkty zgromadzone w programie można wykorzystać na zapłacenie za wstęp lub za inne usługi w Magicznej Krainie oraz można wymienić na dowolną nagrodę z puli nagród dostępnych w programie. Lista aktualnie dostępnych nagród stanowi załącznik do niniejszego regulaminu i ulega czasowej aktualizacji.
§ - 4
Punkty zgromadzone w programie należy wykorzystać w ciągu 36 miesięcy od daty ich nabycia. Punkty starsze niż 36 miesięcy tracą swoją ważność bezpowrotnie.
§ - 5
Program działa od 01-09-2020 r. i nie ma wyznaczonej daty zakończenia programu.
§ - 6
W przypadku podjęcia decyzji o zakończeniu programu np. z powodu zbyt niskiej liczby uczestników biorących udział w programie, wszyscy uczestnicy mający zgromadzone punkty, których nie zdążyli wymienić na nagrody zostaną powiadomieni o decyzji o zakończeniu programu z rocznym wyprzedzeniem. Jeśli w tym czasie nie wymienią punktów na nagrody, ich punkty stracą ważność i nie będą mogły być wymienione na żadne nagrody.
§ - 7
Uczestnictwo w programie jest dobrowolne. Uczestnik przystępujący do programu akceptuje niniejszy regulamin, podaje swój adres e-mail, na który będą wysyłane wszelkie wiadomości dotyczące programu oraz wyraża zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych w zakresie pozwalającym organizatorowi na realizację programu.
§ - 8
Po przystąpieniu do programu uczestnik otrzymuje ostemplowany przez organizatora formularz, na którym będą ewidencjonowane zgromadzone w programie punkty, drugi formularz, ostemplowany pieczęcią uczestnika zostaje u organizatora. Punkty są zapisywane na obydwu formularzach i potwierdzane każdorazowo podpisami uczestnika i organizatora. Aby punkty zostały przyznane, konieczne jest posiadanie przez uczestnika podczas pobytu w Magicznej Krainie formularza otrzymanego od organizatora podczas przystępowania do programu
§ - 9
W przypadku zgubienia bądź zniszczenia formularza uczestnika w sposób uniemożliwiający odczytanie ilości zgromadzonych punktów, punkty uczestnika mogą w szczególnych przypadkach zostać odtworzone z formularza organizatora. W przypadku zapełnienia rubryk w formularzu wpisami zostanie uczestnikowi wydany nowy formularz a punkty na starym formularzu pozostają aktywne przez trzy lata od ich zdobycia.
§ - 10
Administratorem danych uczestnika jest organizator. Dane uczestnika nie będą udostępniane innym podmiotom bez zgody uczestnika ani nie będą wykorzystywane w inny sposób niż realizacja programu.
§ - 11
W kwestiach spornych ostateczna i niepodważalna jest decyzja organizatora a jedyne źródło odwołania stanowi niniejszy regulamin.